pekte üzülecek bir şey yokmuş


evet ınsan uzulunce etraf bayagılasıyor.hanı masadakı mumun durus seklıyle,ısıgın losluk derecesi yıne aynı ama garıp bır kokusu,derın bır korkusu var durumun…gunluk yazılar gıbı sıra sıra cuvallarca bosluk yıne etraf.ınsanların yuzleri hep aynı.
birbirimıze yerlestırdigimiz hüzünlü yüzlerimizi kimse tanıyamaz halde zaten.

evet baktıkca etrafa pekte bir farkım yokmus diyebiliyorum.herkez benim kadar yasamıs gibi sanki ayrılıkları…kendince…

neresi nereye dahil acaba senden sonra ruhumda.yarattıgın o kaçışan benler icimde,gidenler,gelmeyener.

pekte üzülecek bir sey yokmuş.ben zaten sen varkende hep ölmekten bahsediyordum…simdi yokken, rahat rahat ölebiliyorum.

Bir Cevap Yazın

