küt


gün gelir işte çatar kapına.ne olduğunu anlayamazsın bile.parmakuçlarına kadar düşmüştür artık bu acı.ulan yine mi acı diyorum kendime ama.bir çıkar yol bulamıyorum.bunu seviyorum.pul pul dökülen tenimi her gün temizlemeyi.evet temizleyerek saklanır acılar.siz hiç tozu alınmamış bir kütüphaneyle ,tozu alnmış kütüphaneyi bir tutabilir misiniz?belki… ama ben kesinlikle tutamam.gerçi şu güne dek bir kütüphanem de olmadı ya.belki… belki değil,neyse…ya işte böyle karmaşık bir durum.açılış için cok mütevazi..anlamsız cümleler,iki noktalar.

gelir işte gün kapına,çatar.kulaklarımda uğultu.boğuk nefesler gibi.bir kenara çökmüş puslu gecenin rengini seyrediyor.üçüncü tekir kimin kedisi mesela.buna benzer sorulardan yola çıkarak acıyı takip ediyorum.hiçbir zaman,zamanlamanız bir dikdörtgenin herhangi köşelerinin kesiştirildiğinde oluşan zaman dilimlerinden,şimdiki zaman kesiitinde oluşan zaman dilimlerine denk gelmez…hem orası neresiki,ne dikdörtgeni.boşverin canım bunları.

bazen delirmek üzere olduğumu düşünüyorum.nasıl çıkarılır bir isim toplamı bir etmeyen diğer bir,bir isimden.

gerçekten saçmalıyorum.ne hoş.

bence sen artık burdan çekip gitmelisin.hani ne oldu hıçkıra hıçkıra ağlayan sümüklü çocuğa.
ben onu cok seviyorum ya.-ya lara da bir usturup peydah oldu.

demek ki bir şey yazarken google’a ustrup mu usturup mu diye yazarsan ne yazdığını unutuyorsun.kalem kağıdın gözünü seveyim ben.fışır fısır.denızzz kıpır kıpır içim kıpırtısızz..o da ne güzel şarkı.

Bir Cevap Yazın

