kahve’


bir kahve yapayım kendime. sonra da oturur bir şeyler yazarım diye düşünüyorum. aslında yazı yazmak için tek eksik şey kahve. ya da şimdilik öyle. az sonra kahveyle birlikte oturttuğumda başına,  yeni şeyler isteyecek bünyelere sahibiz oysa. hem ben ne oturmasından bahsediyorsam , anlayamadım ki. ev oturması gibi bir şey canım. hani derler ya ev oturmasına geleceğiz bugün. yoksa yok muydu öyle bir şey. ”ev oturması”, pek varmış gibi tınlamıyor bu bence ya. akordunda bir sorun var. ra kaymış. o da bir tanrı sonuçta ama kaymış işte. bunlar hep mukadderat ben söyleyeyim.
neyse dur bi kahve..

pekte sevmem ya, ama ıce tea yok evde, şimdi üşeniyorum çıkmaya..

Bir Cevap Yazın

