kahve


şimdi acaba klavyede yazarken noktadan sonra cumleye buyuk harfle baslamakla,kalem kagıtta aynı ıslemı yapmak arasında zaman farkı var mıdır.yanı bılemıyorum.bu konuyu dusunesım geldı.kendı adıma konusmam gerekırse ki gerekır.ne kadar sacmaymış lan o.kendı adıma konusmam gerekırse.tabı bılemıyorum ınsanlar bu cumleyı cumle ıcınde kullanabılırler ama boyle bır cumleyı kurabılecek bır ortam yasamadım hiç dersem,bu sadece hatırlayamadığımdandır.bence yani, ne alaka şimdi.ama zaten olaya başlangıçta ne alaka kıvamında oldugu ıcın aynı rahatlıkta devam edebılırız.hımmm.ben klavyede buyuk harf ımla kuralı fılan derken demek ki yazdıklarımı ister istemez zaman engeli veya çekimine maruz bırakıyorum.acaba maruz mu magruz mu.şimdi googla da bakamam.bakarsam su sacmalama belkı de burdan devam edemeyecek.o yuzden maruz diyorum ve anında bir ters u dönüşü doğru hayvanat bahçesine… ya da kalem kağıt kullanmaya devam.bilemem ki hepsinin ayrı bir havası var.durdurdum kendimi.bi kahve yapım dıcem de.sabah oldu.

Bir Cevap Yazın

