LİMİTSİZ KONTROL


hiç umulmadık şeylerin adamı değilim.öyle olmayı da istemezdim.istediğim şey belliydi.birazcık huzur,birazcık aşk sevgi zart zurt artık neyse işte ondan,sağlık sıhhat filan işte birde.bu gidişte birde arkadaş.sorun ne zaman başladı dersek hepsini elde ettiğim zaman işte.karıştı her şey birbirine.nedensizliklerim kalktı ortadan sanki,karıştı kimliksizliğim birbirine.tutunamadım işte ne bileyim hepsi olursa kalırım sandım dimdik.kıskandım işte ne yapabilirim.saçmaladım,örseledim meğer bilmeden dağlamışım gözlerini zamanlarımızın.tapmışım meğer en büyük günahı işleyerek sana.tatmışım bir kere teninin kokusunu,satmışım anasını dünyanın.sen dur dedikçe ben çıkmaz yollara sapmışım.nasıl kaçırmışım elimden rüyayı,ilk baharıma zehir katmışım.sonunda ne oldu işte ne olacak yada…neden dayansın ki bir insan köklerini suya çakmış bir haytaya.şimdi ne mi oldu,ne olacak…kaybedilmiş inançlarla çamurlu topraklara sürüngen oldum.dişleri keskin, bileği kuvvetli bir hayvan.pençeleyip kan akıtan ve mevsim aşırı kabuk atan gökyüzüne renk renk.öfff çok uzun oldu ne yazıyorum ben…aaa başlığı yazmaya başlamadan atmışım.nasıl oldu kii bu, gerçekten enteresan.nolduysa artık.

Bir Cevap Yazın

