MEKTUP


bu mektubu sana yazmıyorum. kime yazdığımı ve neden yazdığımı sorgulamaktan da acizim. yalanla başlayan bir mektup oldu bu.sorgulamaktan aciz değilim, sadece söylemekte acizim.söylemekte ile söylemekten arasındaki farkın da farkındayım.bu gibi şeyler geliyor aklıma.mektup adabım yok benim.çünkü herhangi bir mektup yazmadım,almadım.yazık mı bana acaba.ben öyle düşünmüyorum.olan olmuş mukabilinden kaçıveriyorum sayfayı hemen bembeyaz.dilin içinde boş boş geziniyorum görünen o ki,nasıl rastlasın bana öyle ağdalı cümleler,vanilyalı şiirler,ıhlamurlu şehirler. bitti. ———————————————————————- oldukca sacma bır yazı ardından kendı ozelestırımı yıne yazılı olarak hemen altına yazıverıyorum.cok sevıorum ben bu yazıverme olayını.hem begenmıyorum hemde begenmedıgımı yazıyorum.fikrimi kendıkendıme beyan ederken bunu yazıya donusturme hıssını herseyın ustunde tutuyor olmam ile yazının madden degerının gerceklesmesi için belli kuralların dahilinden kacıyor olmam çatısıyor olabılır.bu catısma kelımeler ve cumleler arası bir kavgaşa yaratıyor da olabılır.anlam karmaşası süzülesiceler diyesi bile gidiyor insanın bazen dilinden.işte tam burda bir şarkı dolanır dile.neden yazdığını hatırlar adam! da denmez şimdi tabii…cunku sarkının dile dolanması için frekanslar uygun değil.eleştri de: işte bence yukardaki yazı kötü olacaktı filan.kötü yazı eleştrisinin, aynı kişi tarafından, aynı kötülükte bir eleştiriye maruz kalmasıda, elektrik…

Bir Cevap Yazın

