içine çekingen


şimdi size gözlerimi açar açmaz bir şeyler yazmaya basladığımı anlatmak isterdim fakat durum daha farklı gelişti elbette.böyle gereksiz bir girişle nerelere kadar gidebilir ki insan diye düşünüyorum şimdi de ama anlatacağım.uyandım,lodosun çığlığı kemiklerimi titretmişti,geceden okuyarak uyumaya çalıştığım kıtap göğsümün üzerinde duruyordu.yok hayır o sahne yaşanmadı ama hep istiyorum o kıtap artık benım göğsümde de uyansın.benım neyım eksık ulan.neyse konuya karışalım yıne.gözlerimi açan bu şiddetli ve davetkar rüzgarla birlikte saate doğru çevirmeyi de ısterdım ama saatte yok bende.mecburen bilgisayarı acmak zorunda kaldım.saate baktım.ohoo daha 9 u 10 geciyor.yattım tekrar.sonra gözlerimi bir daha açtım saat 11 olmuş.kalkmadım bende yatakta öyle durdum giden saatin inadına.gitti.bende kalktım elimi yüzümü yıkadım buraya geldim

Bir Cevap Yazın

