ağır sapık


konuşmak, edebiyatın en saf haliyken. sadece ahengiyle bile insana yeni kapılar açabilecekken, neden susmak en büyük erdemlerden biridir. yoksa biri bizi konuşmamamız için koşullamış mı. gerçi ben öyle pek inanmam koşullanma filan, ben allah’a inanırım. susmak da bir başka ama. gizem, bilinmezlik hep dikkatimizi çeker değil mi. susmak bir su gibi duru ve hür, tam özünde konuşlanmak.
yakın zamanda bir şeyler olacak hissediyorum. evet bir de utanmadan hissediyorum. hayalleri hiç karıştırma zaten. nefesim rüzgarın sesinde. en sevdiğim yalnızlığımla beraberim yine. her sözümde bir iç isyan, büyük doğu.
ve aşk dokunmak için tenimi kokluyor.

şu ana kadar gayet saçma saçma gidiyordum ama, “aşk dokunmak için tenimi kokluyor” ne lan. ağır sapık.

Bir Cevap Yazın

