düne kalan


bir yerde dur dersin zamana, sen burada kal, ben gidiyorum. bazen de zamanla beraber oracıkta sıvışıp kalırsın. bir adım atmak gelmez içinden. başını orta yerinden çatlatır kalakalırsın. yazmak için ayrılık gerek bana, her seferine gerek yok tek bir ayrılık. tek bir acının içinde eriyip gidersin. umursanmaz düşlerin aydınlığı, umudun sesi yankılanmaz hiçbir yerde. parmak uçlarından asılmış bir şairin sızısını akıtır gözlerin, bir adım gerisi hep huzurdur artık.
annemin çiçekleri hiç bitmedi oysa.babam hala aynı. kardeşlerim büyüdü işte biraz, zaten onlarda biliyor seninle gittiğimi. sokak da aynı, odalarda. hepsi boşluğuma saklanmış seni bekliyor…
hayaller mi, gözlerinden ruhuma akan aşk mı?
boşluğuna sarıp götürdüğünden beri bekliyorum.
ama artık ne sana gelirim, ne sana giderim. sen de bana gidersen selam söylersin.

Bir Cevap Yazın

