karışık


yine aynı köşede bekliyorum. sessiz sakin. bana dokunmadıkça kimse, gözlerimi yerden kaldırmıyorum ya da ismim yankılanmadıkça bir soru içinde verilecek hiçbir cevabım yok. umutsuz değilim, sadece kendimi didikliyorum. saçlarımı çekiştirip, huzursuz bacak sendromumla paşa paşa yaşıyorum.

malumunuz kitap okuyanı bulmak da hayli zor. okumak iyidir. ama cok okumak da o kadar iyi değil bir başka açıdan. ama yeni bir acıdan dolayı yazmak en iyisidir bu hallerin. yani okumaya ayıracağı vakti yazmaya ayırsa insan “bireysel gelişimi” açısından daha iyidir. ama acısı yoksa insanın bireysel gelişemez ki, o ancak toplumsal gelişimin bir parçası olur. e peki toplumsal gelişimin en önemli unsurlarıdan biri de yazı değil midir edebiyat değil midir, bugün için anlamı olmayan dağlardan gelen rüzgarın, deniz sesinin alacakaranlık yıldızlarının yazıya döküldüğü bir şiir yarın belki de seni bana getirir.
ne oldum demeyeceksin, ne olacağım da demeyeceksin. aslında bana kalsa hiçbir sey demeye gerek yok da sen yine de ne oluyorum diyebilirsin.
aslında ben gündüzü bekliyorum, sen bahanesin. biliyorum gelmeyeceksin seni beklemedikçe…
evet biliyorum, kendimle inatlaşıyorum. ama ne yapayım yapım böyle.. yapım aşamasındaki yeni modellere de bir bakın isterseniz. predatörler geliyor yeni. sonra Cern deneylerinde ışık hızından daha hızlı hareket eden nötrinolardan bahsediliyor. fizik olayları karışık bu ara, izafiyet sallantıda. ama ben ilk önce fiziğe bakarım arkadaş ne öyle ruhu güzel olcak kalbi temiz olcak, öyle safsatalara inanmam. hem zaten bunun içinin güzelliği dışına yansımıyorsa ohhoooo olmaz öyle tamam. akdeniz e piri reis inmiş.gazze’ye hiç girmiyorum.

Bir Cevap Yazın

