kendinden habersiz


sokaktan kadın çığlığı, gökyüzünden helikopter patırtısı, fonda bir türkü egeden, yörü yörü dilber salma saçın sürüsün..
kahverengi kadife perdede spot yanıkları, ölmüş bonzai, iki balık turuncu beyaz. eskimiş bir radyo, çalışmıyor benim gibi. samandan örülmüş kolon, dört çevirmeli düğme gibi dalgalar, elli santim uzunluğunda on santim boyunda bir fm am göstergesi… öyle işte ona bakıyordum da çok garip.
çalışmıyor.

deliliğin malzemesi olmuş çocuk. unutmuş muhtemel.
kağıdın arkasına yazılmış bir kaç dokunaklı tükenmez kalem. her aklına geldiğinde yazabilmek için söz yerine tükenmez kalem kullanarak kendini kandırabileceğini sanmış. şimdi size anlatsam, zor. ünlemmiş bir cümlenin öznesi olmak için kazımış kafasını.
sıfıra vurdurmuş.
evet ben böyle şeyler duydum.
şaka lan şaka.

yani bazen bi heyecan sarıyor, sanki bir şeyler yazıyormuşsun hissi uyanıyor. sonra tabi masadaki cevizli baklavaya takılıyor adamın gözü. ananın gözü, dananın böyle sırtında bir bölüm var, son sezon finali bölümü, heh işte ondan beyti kebabı yapıyorlar ama çok fena.
neyse.

Bir Cevap Yazın

